login
Inicia sessió

register
Registra't

Àrea d'esports, joventut i Cala Sant Vicenç

Canals autonòmics a la Cala Sant Vicenç II


El passat dia 12 de desembre juntament amb un tècnic de la direcció general d'Innovació i desenvolupament tecnològic visitarem La Font per estudiar la viabilitat de instal·lar un centre per millorar el servei de Pollença i donar servei dels canals autonòmics a la Cala Sant Vicenç. Aquest possible projecte de centre nou a la Font és a mig/llarg termini, però el transport dels canals de tv autonòmics fins a Cala Sant Vicenç podria ser quasi immediat. Estam a l'espera que ens comuniquin quin cost te i que ens confirmin si per part del Govern hi haurà partida pressupòstoria. Més avall hi ha un link del informe tècnic.

Comentaris (93)23-12-2011 07:54:53Cala Sant Vicenç

Jaime de las Goteras, 23-12-2011 09:44:08

ja, ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,.....això li dic jo eficàcia...BON NADAL TOMEU i fins l´any que be que serà quan tenguem qualque notícia del la feina que fas amb els 1.500.-€ que te pagam cada mes.

Pako, 23-12-2011 11:02:17

"Tas" lucido, Tomeu, no tengo palabras, sólo desearte que pases una feliz Navidad.

Miquel Sánchez, 23-12-2011 18:56:27

Gràcies Tomeu, les emisions de radioaficionat dins la banda de 430-400 Mhzs (70 cms) desde l'alt de Cala Carbó són molt efectives a l'estiu, y amb una antena de "porra" (com la que duen la Policia Local als Talkys) es poden excitar practicament amb 5W els reemisors de Catalunya especialment el que està al Tibidabo de Barcelona, jo he pogut mantenir amb modulació de freqüencia contactes bilaterals amb aquest reemisor, si el que volen els tècnics es comprova el nivell que pot arribar a la Cala des de Collserola el més d'agost pot ser molt fort i fer interferències al senyals que arriben del Puig de Sant Martí a Alcúdia i per tant inutilitzar el senyal, a altres indrets de l'estat per evitar el fading de les zones costeres s'ha adelentat el nomenat "dividendo digital" que ha d'estar operatiu al 2013 (a l'informe ja s'esmenta aquest canvis de multiplex), si ens atenem a que les freqüencies de la TDT per UHF són 470 als 900 Mhzs el comportament por ser molt similar al que t'estic esmentat, per tant a molts d'indrets de l'estat els canals TDT ja estan per baix del 45, multiplexs manco problemàtics amb calor. Ara mateix a l'hivern és impossible arribar a Barcelona amb 5w cosa totalment normal als mesos de juliol i agost.
Vorem com acaba tot això.

Malena que pena!!, 23-12-2011 19:17:51

Molt interessant que el senyor Sánchez ("lumbreras") hagi de fer aquests comentaris a través d´aquest bloc tan "interactiu i participatiu". Deu ser tan difícil parlar amb tu o que li facilitis a un company, també regidor, els informes i les explicacions que, cada mes + o- publiques?. Jo crec, que el que hauries de fer es donarli una part del teu sou peruqè almanco ell, lmaldament sigui per trapitjar-te i posar-te en evidència, ens dona qualque novetat o punt de vista.

Willy De vile, 25-12-2011 21:36:42

Molts d´anys Tomeu i que l´any que ve te sigui més productiu........ja, ja,ja, ja,ja,ja.....

ma d´obra, 27-12-2011 12:15:34

El que es impresentable es que tu cobris 1500.-€ al mes, sense haver de acreditar cap tipus de productivitat, si fos així, no cobraries, i resulta que ara vos poseu d´´ aquesta manera amb el complement de productivitat quen hi ha molta gent que, fent feina, no cobram els 1000.-€. Si hem de començar a minvar despesa, començem per la més inútil.

Toni m, 27-12-2011 22:09:21

Tomeu com teniu el tema d'una persona condemnada de la vostra llista electoral? L'heu expulsada del partit?

Jo també !!, 28-12-2011 09:49:33

Estic cercant feina i amb el curriculum que tenc es molt difícil perquè no puc acreditar gaire experiència (no m´han donat oportunitats), m´han dit que per la Lliga hi ha persones que poden solucionat això dels curriculums, ho posan dins una lavadora i surt com a nou. Tomeu, me pots dir com ho puc fer?, me bastaria una feina com la teva, es a dir, mitja jornada sense anar-hi de tot el dia i 1.500.-€ cada mes.

1 dels 1500.-€, 29-12-2011 11:16:46

Tan els meus germans com jo sortim de la butxaca de cada pollencí i pollencina. No ho feiem voluntariament, sinó perquè l´ajuntament ho mana. Els pobres pollencins se varen creure el que els prometeren i, ara, veuen que tot era mentida. Els meus germans i jo feiem possible que els mentiders segueixin governant i ens malgastan absurdament. Suposo que podríem facilitar altres coses, com per exemple, tot allò que els mentiders varen dir en campanya electoral i que pareix que han oblidat....i només fa sis mesos.

Emprenyat, 30-12-2011 09:47:41

Tomeu, no tenc feina i cobro una ajuda familiar de poc més de 400.-€. Ahir tú i els teus companys, incomplint la promesa que ens vareu fer, heu pujat la taxa de fems. Visc a una casa de lloguer i no tenc cap possibilitat per evitar l´aplicació de la taxa. Sí com vareu dir ahir en el Ple no queda més remei que pujar la taxa, me podríeu dir quin es el remei a la meva situació?

Toni, 30-12-2011 20:32:52

Ja vos valactivem Pollença, no duis ni mig any de govern i ja vos hem enfilat les mentides. No sou ni d'esquerres ni de dretes, sou de ca vostra i ara rns pujau els fems.
Tu saps la que cau?

Jove emprenyat, 02-01-2012 17:34:01

Com a regidor de Joventut de Pollença, podries informarnos de quines actuacions has realitzat fins a la data dins aquesta àrea?

Mare emprenyada, 03-01-2012 12:00:08

Soc mare i sol dur els meus fills a les Estades. Ho faig per dos motius, el primer, perque tan el meu marit com jo treballem i, el segon, perquè crec que es bo per ells que se relacionin amb altres nins que van a diferents centres escolars. No tenc la sort que tens tú, Tomeu, de poder compartir amb el teu fill tan de temps i poder tenir cura d´ells. Enguany, si no ens basta la incertesa laboral, si ha afegit una altra circumstancia: el meus fills no han pogut anar a les Estades perque NO HI HA LLOC i això que le pagam. Que me pots dir d´aquesta situació perquè tots els altres anys no havia cap problema i ara hi es. Es això també culpa del anterior govern?

Aina, 03-01-2012 23:09:13

Ai Tomeu, ai Tomeu. I na Malena no et va contar de que anava aixo? I ara q tediu, q paciencia q "ja ido imagina a ja si me presionen, no hi ha doblers i jo a intervencio" o qualque cosa semblant o " si espera s'arregara"...
Si el discurs en pocs mesos ja comença a ser repetitiu

Neverland, 04-01-2012 10:03:00

Enhorabora a la Lliga, especialmente a nen Martí Roca. Es tot un exemple: En menos de 6 mesos ha posat ordre dins Serveis. Primer, els hi suspen el complement de productivitat, segon estalvia hores extres (res de treballs inútils com penjar garlandes per Nadal) i a l´hora de donar instruccionsque vagin a la seva Escola a escoltar-les (ell no pot ausentar-se perquè ha de cobrar dels dos llocs). Tot un exemple.....Tomeu apren d´aquest.

Pako, 05-01-2012 09:40:55

Es del todo injusto no reconocer tus méritos, Tomeu. Todos sabemos de tu enorme trabajo y de la mucha actividad que desarrollas. Eses el concejal que menos dinero necesita, sólo los 1500. Y encima no tienen en cuenta el gran esfuerzo que supone el compromiso que tu tienes con el pueblo. Y ahora resulta que dan la dedicación exclusiva al quinto de la lista del PP....... Tomeu, estamos contigo!!

Xisco, 05-01-2012 14:31:57

David Alonso dedicació exclussiva? PP 3 - LLIGA 1. Això se diu guanyar per goletjada.
Ja es veu qui està de comparsa en aquest equip de govern.

Franciscanes Riera, 06-01-2012 08:23:23

La comparsa no es la Lliga es l'equip de Govern. El ridícul ja l'han fet abastament, ara tan sols cal esperar una mica de dignitat.....poca esperança pero que no es digui.

Will, 08-01-2012 01:35:26

Uep, els esbirros convergents estan que trinen... jajajaja Senyal que anau bé... Endavant que els cans lladren!

Esbirro, 08-01-2012 23:34:01

Sí, Tomeu, seguiu així.........i posats a fer qualque cosa (per variar) comprau unes ulleres a nen Will. L´entenim no es por comprar o la dignitat manco.

Peter Pan, 09-01-2012 09:25:37

En campaña nos dijistes que ya estaba bien de gobiernos a espaldas de los ciudadanos, que habia que introducir la eficiencia de las empresas a la Administración (sic) y que no se justificaban dedicaciones exclusivas. Algunos a estos planteamientos te dijimos que los veíamos muy de derechas y nos chocaban viniendo de tí. ¿Qué ha pasado para que los hayas olvidado? ¿Has vuelto a ser de izquierdas?. Tomeu , ¿te has presentado a unas elecciones para serguir haciendo lo mismo que hacían los demás?. Sólo han pasado seis meses y ya te has olvidado de tus compromisos y lo que es peor te has cerrado y perdido la ilusión.

Joana Bauzà, 10-01-2012 06:21:49

Sols per informar, que almanco això es el que pretenies amb aquest blog, ens podríes fer una relació de les teves actuacions fins al día d´avui?...., el que te demanan no és massa pretenciós tenguent en compte que no te durà gaire feina.

Ferem un fogueró, 12-01-2012 09:12:57

Sí, ferem un fogueró, casi que ho podria fer la Lliga i així almanco feria qualque cosa perque, de moment, res de res. Les promeses ja les heu cremades així que damunt el fogueró hi podrieu posar el programa electoral així almanco serviria per escaufar-nos. Les gloses les poden cantar na Munareta i en Martín Jesús, almanco faran qualque cosa pel poble. I tu, que faras? Tu millor no facis res que tot el que dius o el que vols fer acaba malament.....be, podries tocar les xeremies perquè després d´escoltar el que deies a les darreres eleccions municipals en deus saber més que els Xeremiers de la Calatrava. Que no saps qui son? ...Idò el que heu fet fora els de la Lliga i el PP.

Joan, 12-01-2012 12:40:50

Jo volia anar a Ternelles a tallar el pí i no m´han deixat anar-hi. On me d´apuntar per poder fer-ho a la Lliga o al PP?

Xeremier, 12-01-2012 18:08:03

Tomeu, si les coses estan tan malament econòmicament dins l´Ajuntament, per qué tu i els teus company de "partidillo" no deixau de percebre retribucions pel càrrec, es a dir, figurau sense retribució?....això es el que els hi heu demanat als Xeremiers de la Calatrava, que venguin a les festes sense cobrar. Au idò!! a predicar amb l´exemple.

Jaime de la Mina, 13-01-2012 09:39:08

Si demanau col.laboració i esforç sense retribucions es lògic que doneu exemple: llevar-se les pagues estaria be i demostrarieu el que no estau demostrant amb fets. Crec que les persones que fan feina han de cobrar i si demanau que no cobrin i vosaltres ho feis es una doble irresponsabilitat. No ho veus així, Tomeu?. (no esper que me contestis, els fets de cada dia ho fan).

I faltava en Tomeu!!, 14-01-2012 17:08:49

A la festa particular de tallar el pí
no tots hi varen anar
Na Munareta el hi va dir
Tomeu, tú, assuquí.
No fos cosa que volguent fer el paripé
perdiguem les referències i es paner.
Molts d´anys¡¡

Pako, 16-01-2012 11:35:07

Dels comentaris fets
hem podrem fer un cançoner
el més sord del poble té
les orelles den Fuster.
S´Antoni son foguerons
fets amb fustes i tions
i els lligats de na Munareta tenen
Pollença pels collons.
La dignitat del poble,
no es cosa per riure
i manco quan la gent fort crida
ja està be!!, de tanta mentida.

Jaume del Chorrito, 18-01-2012 08:48:16

Ahir quan el pi passava per davant Can Teresa volia anar a veure a la Font. Hi la Font no hi va ser, Tomeu que vos ha donat en Morro?

Antònia, 19-01-2012 19:13:24

Vols dir que tampoc vols protegir Uyal?

Francisca, 20-01-2012 11:24:49

Si no hi ha diners, com vols protegir Cala Carbó? o vols protegir?

Lluisa, 22-01-2012 22:06:05

I del tema de can botana q n'opines? Tu que hi passes temporades

Paco, 23-01-2012 11:03:35

un mes, tomeu...
te has superado

ARA, 26-01-2012 10:24:59

SALVEM L´ULLAL!!

Pako, 28-01-2012 16:21:10

Ahora resulta que te juntas con los uemitas para seguir destrozando el territorio. Que veguenza¡¡. Està claro, lo que ha pasado: tú i tus amigotes habeis mentido a todo el pueblo, por cuatro euros, y ahora no tenéis ni la dignidad ni la decencia de reconocer que no sois mejores que aquellos a quienes no dejsteis de criticar y ultrajar......sin palabas, bueno, eso a tí hace tiempo que te ha pasado.

Jaime de Sa Pobla Preside, 30-01-2012 09:34:48

Ho he cercat el programa`de la Lliga i no he trobat res damunt urbanisme i tampoc res damunt ecología però si damunt turisme: " Elaboració d´un pla estratègic per definir el model turístic de Pollença a mig/llarg termini"(Punt 5. Pollença: Turisme i Economia). Creus que no protegir definitivament la zona de l´Ullal encaixa be amb aquest pla turístic que se suposa algún día, quan no estiguis tan enfeinat (sic) elaborareu?

Jo no soc de la Lliga, 30-01-2012 16:10:40

En Font a defora¡¡, no ha posat cap militant pollencí de la Lliga a la seva junta directiva. Això no es fà. Sols na Malena li varen deixar fer de presentadora del "xou". Ja es ben hora de fer un partit, com ens va dir la propia Malena Estrany en campanya electoral: "Ara no hi ha temps de fer un partit i per això anam amb la Lliga". Idò ara sí que hi ha temps. Jo proposo un nom "Els Fills de na Malena".

Aina, 30-01-2012 21:48:39

Jo propos el nom"we love Malena, forever &ever"

Aina, 30-01-2012 21:49:14

Pero el fareu al partit, o era un camelo electoralista?

Xavier no Vidal, 31-01-2012 09:48:14

Jo propòs aquest nom, que faria furor: "LLIGA 'T NA MALENA"

Maria, 31-01-2012 21:19:49

Vot per "lliga'T na Malena"

Paco, 02-02-2012 16:23:42

menos mal que los comentaristas mantienen vivo este blog hasta que tomeu tenga un ratito para decirnos algo

Jaume de la Cascada, 04-02-2012 10:13:50

Que ja fas les maletes? No home, anima't no facis cas en aquest trolls que te diuen les veritats, mes val q continuis visquent a Neverland, allà al costat de na Campanilla, qui te parlara de la honradesa i la ètica, conceptes que algu li va dir que existien. No home, no ten vagis on trobades un lloc q te donin 1500.€ cada mes per somiar truites.

Jaume de la Cascada, 04-02-2012 10:13:50

Que ja fas les maletes? No home, anima't no facis cas en aquest trolls que te diuen les veritats, mes val q continuis visquent a Neverland, allà al costat de na Campanilla, qui te parlara de la honradesa i la ètica, conceptes que algu li va dir que existien. No home, no ten vagis on trobades un lloc q te donin 1500.€ cada mes per somiar truites.

Jaume de la Cascada, 04-02-2012 10:13:50

Que ja fas les maletes? No home, anima't no facis cas en aquest trolls que te diuen les veritats, mes val q continuis visquent a Neverland, allà al costat de na Campanilla, qui te parlara de la honradesa i la ètica, conceptes que algu li va dir que existien. No home, no ten vagis on trobades un lloc q te donin 1500.€ cada mes per somiar truites.

Jaume de la Cascada, 04-02-2012 10:13:50

Que ja fas les maletes? No home, anima't no facis cas en aquest trolls que te diuen les veritats, mes val q continuis visquent a Neverland, allà al costat de na Campanilla, qui te parlara de la honradesa i la ètica, conceptes que algu li va dir que existien. No home, no ten vagis on trobades un lloc q te donin 1500.€ cada mes per somiar truites.

Santviçenter, 06-02-2012 10:22:34

NOOOOOOOO, abans de partir arregla qualque cosa, com per exemple, posar el dos pams de manguera perque a la Cala Sant Vicens tenguem aigua dolça. Crec que ens ho deus......, lo de la televisió millor deixeu anar.....

Suat, 06-02-2012 15:43:57

Bruts i suats després de fer un esfors físic, se´n van els nins que jugan a futbol en el camp municipal del Port de Pollença. També estan empagaits que els nins d´altres pobles se´n vagin de la mateixa manera, dins el cotxes, de tornada al seu poble. I tot perquè , ja fa mes de 4 mesos, ningú hagi fet cas al Club o el pares perquè arreglin les dutxes i puguin tenir aigua calenta per dutxar-se. Tomeu...ja no te demanam que governis, ni tan sols que gestiones sinó, simplement, que tenguis una mica de conciència.

Pardillo, 07-02-2012 16:05:06

Gràcies Tomeu: per haver aconseguit un bon funcionament dels polesportius del municipi, per fer que la piscina del Port de Pollença sigui rentable, per haver obert un casal de joves, per fer una política de joventut oberta i transparent, per haver suministrat aigua dolça a la Cala Sant Vicens, per........ Osties!! no, això seria les ganes que tendria de poder fer-ho resulta que encara no has fet res.

Ranum, 07-02-2012 17:30:36

Que vos heu baixat els colssons? com es que ara vos aferrau els d´Um per treure al davant els pressupostos?

Fer qualque cosa!!, 09-02-2012 10:30:57

"Optimitzar el pavelló municipal de Pollença". Idò hauriem de fer qualques cosa per conseguir-ho. Com fas comptes que els nins del Port de Pollença venguin al pavelló de Pollença si no tenen mitjà de transport i a sobre els hi han llevat frequencies dels transport públic?. Tomeu, fer política no sols es fer declaracions d´intencions , també es posar estímuls o fer accions en el mateix sentit. Si no defenses les teves àrees de responsabilitat, te retallan el pressupost després quedés sense capacitat de fer res. Crec que t´estàn compixant de mala manera i encara els hi rius les putades....el que no té consol es que els usuaris de les teves àrees de responsabilita hem patim les consequències.

Santvicenter, 13-02-2012 12:10:09

Ara que l´Unac 33 de Can Botana, no es dicutit i que en Pepe i el Gob han fet anques enrrera, podrieu esfaltar el camí de Can Botana que dona els apartament i cases que hi ha allà. Ho es que vols mantenir la situació tercer mundista d´ara?..... Home la ventatge que té la situació es que la pols conserva.

Paco, 13-02-2012 23:09:57

venga, tomeu si resulta que haces algo...
en la web de radiopollença me he enterado que ya estan en marcha la mitjamarato y el campus rudy fernandez
dinero para el deporte base nno habra, pero para hacerse la foto con Fiz o con un jegador de la NBA que no falte
venga, tomeu, cuentanos algo

Jove pollenci, 14-02-2012 09:45:06

I el centre pels joves? No havies de dinamitzar els joves? Mai com ara hi ha tan poques iniciatives, no tenen res..... I ells no han pogut votar.

Paco, 14-02-2012 10:21:06

pues eso, como no me hanvotado ...

Jove, 14-02-2012 10:58:07

aiiiiii quin boixar més trist!

Jaume Aprop, 15-02-2012 09:37:58

Tomeu, ja sabem que això ho dur na Malena i lo que ella te diu no se discuteix, però podries "informar" als lectors, no del blog sinó dels comentaris, per què defensaves "Impulsar el Festival de MÚSICA CLÀSICA de Pollença per tal que torni a ser un referent a nivell internacional" (Punt 6, Programa de la Lliga Regionalista a Pollença) i resulta que segons la proposta del senyor Valent pareix que serà de tot manco un festival de música clàsica?

Ex votant regionalista, 16-02-2012 15:25:37

Tomeu, el PP ja ens ha tocat l´educació i la sanitat, que espera la Lliga Regionalista a fer......be, millor, dir qualque cosa?

Festa, 18-02-2012 10:39:02

Ahir i va haver la festa de disfresses del Convent, molta gent, especialment jove. Un bon ambient i molta alegria. Aquesta festa la va montar en Michel, si el mateix q tu tan vares criticar. Ara es manten la festa b el mateix format o qualque canvi. Es una festa que te èxit, agrada, hi esta per damunt de les persones q l'organitzen. Aconseguireu, tu i els lligats, fer colque cosa semblant en aquesta iniciativa?

Michael Cordan, 20-02-2012 09:15:27

El Club de Basket Pollença, enguany, celebra els seu 25 aniversari. A lo millor podries "informar" damunt els seus actes...., no, no es per molestar la teva "siesta" es per donar-te alguna idea perque en puguis "informar".

Paco, 23-02-2012 09:13:06

dos meses ya, tomeu ...

CANYA, 23-02-2012 09:59:44

Ja sols ens queda una mica de dignitat: L´ULLAL S´HA DE PROTEGUIR!!

Paco, 23-02-2012 10:29:03

dignidad? espera, que lo busco en el guguel

Ja està be!!, 24-02-2012 09:05:24

"TRANSPARENCIA Y COMUNICACIÓN DE LAS ACTUACIONES MUNICIPALES. EL PUEBLO TIENE QUE ESTAR INFORMADO DE LO QUE SE HACE EN EL AYUNTAMIENTO (Programa Electoral de la Liga Regionalista 2011). Tomeu, quina part no hem entes els ciutadans?. Qué volieu dir quan vareu escriure aquesta parrafada?. No entenc que sigui transparent i gens comunicatiu la forma en que heu aprovat la nova Ordenança d´ocupació de la via´i espais públics. A dia d´avui ningú sap que es podrà ocupar i que no. Els comerciants, restauradors i, en general, tots els ciutadans no saben res. Ja té raó en Paco quan diu que la dignitat l´haureu de cercar el "google".

Pako, 27-02-2012 09:20:29

Parece que los pollencines que viven en la Cala Sant Vicente, grácias a las inexistentes gestiones realizadas por el ilustre regidor de dicho núcleo, van a seguir disfrutando de un servicio de agua "salada" en sus hogares. El anterior consistorio (origen de todos los males) dejaron a 200 metros de manguera suministrar agua normal, el señor Inachitti en 9 meses no ha sido capaz de ponerla. Ver para creer......y lo hemos visto.

Mollero futbolero, 27-02-2012 09:57:12

Me podries explicar millor la nota que has penjat al club de Futbol del Port de Pollença i qe firmes tu? no l'acab d'entendre.

Pel Mollero futbolero, 28-02-2012 15:26:48

Simplement la nota diu: després de posar de volta i mitja a l'anterior regidor (Michel) ja no te cap excusa. No te solucions i no sap que fer, davant això posa qualsevol excusa i no far res.... i així ja duim 9 mesos. Jo crec que ja esta be!!, aquest regidor se degue presentar a les Eleccions per solucionar coses i no per definir problemes. Volem solucions i no excuses. Volem que facis qualque cosa, el que sigui, pero fer coses. Per deixar les instal.la ions esportives com estan i els nins sense possibilitat dedicar-se s'ha de tenir poca vergonya.

Santvicenter, 29-02-2012 09:18:35

Ahir a l´espai de "El Tiempo" de TVE sortia una fotografia enviada per na Xesca Cifre on es podia veure el lamentable aspecte de la platja de Cala Barques. Tú, com a responsable d´aquest nucli urbà, tens qualques opinió o valoració de la situació?. I mira que no té deman si has fet cap actuació....això ja sabem que no ho has fet.

Pollencí estafat, 02-03-2012 12:51:33

Qui t'ha vist i qui te veu.... en vuit mesos heu passat de l'eufòria total a la desidia total, ligueros. Quantes il·lusions de pollencins convertides en miques !

Iniciativa Ciutadana per , 04-03-2012 12:18:33

Benvolguts, ja tenim la programació i el cartell de l'Abril de República d'enguany. El podeu veure aquí: iniciativa.balearweb.net/post/108664
Pregam que en faceu la màxim difusió. I esperam comptar amb la vostra presència.
Moltes gràcies.

Maria Antonia, 11-03-2012 09:37:31

Tomeu es segur que el vostre missatge electoral era Activarem Pollença o lo que realment voliau dir era desActivarem, ara que el Certamen d'Arts Plastiques arriba al 50 aniversari, anau i el vos carragau.

Una mica de dignitat no f, 17-03-2012 10:51:05

Bona ordenançad´ocupació de la Via pública!!, d´aquesta vos donaran un Goya. Així m´agrada participació i transparència que dirieu al panfleto electoral. Per cert hauries de revisar el concepte de diligència i rapidesa perquè, segons tu mateix: "....el transport dels canals de tv autonòmics a la Cala Sant Vicenç, podria ser casi inmediat."(Tomeu Fuster dia 23/12/2011). Com diria un amics de la Lliga, "esto es de Traca!!".

Paco, 23-03-2012 15:31:15

tres meses ... quien lo hubiese dicho

Memòria, 26-03-2012 09:18:27

MOLTS D´ANYS!! .....estarem sense televisió autonòmica a la Cala Sant Vicenç. Tranquil, suposam que ho fas perquè no poguessim veure les imatges de la manifestació en suport de la llengua catalana. Sí home, en aquella on tú i els teus amics de la "Llica" no hi vareu anar..... com sempre. Recoman els pollencins que guardin el vostre panfleto electoral perquè va camí de ser històric!!.

Estafat, 26-03-2012 11:48:43

Quin puta desastre de Lliga. Això sí que ha estat una estafa i no lo de Lehman Brothers.

Paco, 01-04-2012 02:51:27

tomeu, coño, que pasa con la media maraton esta? tampoco has hecho nada o no lo quieres contar?

Amargats de la vida, 11-04-2012 11:18:00

Ja està bé! panda d'amargats! Viviu la vida i no intoxiqueu més, només sou 3 amargats de la vida que no sabeu on fer l'ou i als que l'enveja i la mala sang se'ls endu i no aportau res al poble més que desidia. No sou pollencins i no estimau Pollença.

Tu sí que ets un vividor, 12-04-2012 16:39:29

Uep! Ja ha sortit un forofo liguero! O és un d'aquests enganats que na Maleni els dugué a escoltar el sermó al maig passat i que encara no ha baixat del núvol, o és un dels nous panxacontentes ligueros de Pollença beneficiaris dels favors de l'ajuntament.

Amargat per la Lliga, 25-04-2012 16:30:35

Panxacontentes de la Lliga té na Malena: creis que d´aqui a un any més podrieu complir en qualque cosa del que diguereu en el programa electoral?

Informació anar a Urxella, 02-05-2012 11:34:53

A tots els que pugueu estar interessats en el tema de la recepció de canals de televisió en català a la Cala Sant Vicens, el que té informació es en Miquel Sánchez (Alternativa per Pollença) i la podeu lleguir al blog d´Urxella.

Recordar, 02-05-2012 11:37:48

En Tomeu Fuster, ara ferà un any va dir: "La finalitat d'aquest blog és la de poder informar amb total transparència les gestions i tot lo que succeeix a les àrees d'esport, joventut i Cala Sant Vicenç, i poder recollir idees, dubtes, necessitats...de tots els ciutadans, així dons, animau-vos a participar que si tothom posa el seu gra d'arena serà més fàcil recuperar el nostre poble.".......SENSE PARAULES.

(Anònim), 03-05-2012 16:34:12

On es la lliga? on es n'Inachitti? Un any despres queden les ruïnes de tot allò que hagues pogut ser i ja no serà mai.
Sic transit gloria mundi

Informació, 11-05-2012 12:23:31

Si algú li interessa la utilització de les pistes esportives dels centres escolars visitau el blog d´Urxella

Xisco, 21-05-2012 13:50:56

Despres de repartir premis per la cursa del Tomir haguessis pogut actualitzar el teu blog, Tomeuet. Que per fer-te fotos sí que tens temps.

(Anònim), 25-05-2012 11:15:19

Si aquesta es la manera que te la Lliga de fer política.....aplegam.

Indignat amb tu, 04-06-2012 15:50:34

Després de 6 mesos del darrer comentari la conclusió es..........Tomeu, tira´t de la moto!!!, no sé ni com tens la barra per anar pel carrer. Si tenguessis vergonya almanco donaries la cara. No es que no contestis al que te demanen, es que ni tan sols informes i, creume, si te dic que es ben necessari que algú expliqui coses, especialment, el que feis els polítics davant la situació que patim.

Pako, 07-07-2012 18:54:43

Onde está Wally?

PSM de Pollença, 06-09-2012 10:48:44

Benvolguts companys, volem convidar als lectors d’aquest blog a participar d’una enquesta oberta a tots els pollencins, sigui quin sigui el seu partit. Enquesta “Primer any de legislatura a Pollença”. Digues la teva !
Saludant-vos i animant-vos a Participar. PSM de Pollença.
http://psm-pollenca.balearweb.net/post/111384

SiA, 14-09-2012 11:20:37

Des de el col.lectiu d ejoves, com a regidor de joventut, ens agradaria reunir-nos amb tu i amb el vostre partit, d'un tema que realment ens preocupa al jovent pollencí, que els hi fa ganes començar a tocar amb grups de música i Pollença té un espai idoni que són les casetes de Ca'n Escarrinxo, ens han vengut molts d ejoves i no tant joves que els hi és impossible entrar allà, perquè allo està assaturat de grups i ningú hi pot entrar, des d'aquí i com a regidor responsable d'aquest tema, ens agradaria reunir-nos amb vosaltres i que ens aportessiu alguna solució o un informe de la gent que hi va a tocar i horaris...que això recordem no és de l'associació d emúsics, és de l'ajuntament...

MIchel. el Bo, 18-09-2012 19:05:21

Homo Tomeu!! ara resulta que vos heu aplegat amb els de CXI.

MeliaFontista, 20-09-2012 13:19:08

Enhorabona Tomeu. Ja no sou de la Lliga, sino del partit MeliaFont. Com ells mateixos diuen "centredreta autonomista". Ets molt gran, tio.

Jose Andres, 25-10-2012 18:33:17

Fou un dia de desembre quan el capdearena va publica, en aquest blog, el seu darrer article, aviat ferà un any......, res a dir. El problema es que la seva feina a l´Ajuntament a anat a la par i NO ha renunciat en el seu sou proporcionalment a la feina realitzada. HI malgrat li han fet crítiques: tan la gent com els partits de l´oposició i algún membre del govern no ha deixat de cobrar cap mes. En canvi en el blog es discutit i deixa de publicar..... ENHORABONA EN ELS VOTANTS DE LA LLIGA.

Paco, 28-02-2013 16:49:30

tomeu ...........
tienes un rato, ahora?

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: