login
Inicia sessió

register
Registra't

Àrea d'esports, joventut i Cala Sant Vicenç

Pistes de tennis Duva

El Club de Tennis del Moll està entrenant i competint a les pistes de tennis ubicades al costat dels Apartaments Duva, dic al costat perquè les tres pistes de tennis es varen construir dins dues parcel·les del Ajuntament (Sector PT-3), en principi pareix que hi ha dos contractes, encara que no he vist cap d'ells originals i signats, entre l'Ajuntament i l'empresa Duva, un, pel que fa la concessió a favor de Duva per a la construcció i explotació de les pistes de tennis, l'Ajuntament en teoria hauria d'haver cobrat un cànon anual per l'us i explotació de les parcel·les. I l'altre contracte on l'Ajuntament ha de pagar 2000€ mensuals més IVA a Duva, perquè el Club de Tennis pugui entrenar i competir, dos mil euros per utilitzar les instal·lacions durant 25 hores setmanals, és a dir 500€ més IVA setmanals que el preu de l' hora surt a 20,00€ més IVA, un autèntic desbarat!!!

El club de tennis del Moll utilitza aquestes instal·lacions perquè necessiten tres pistes per poder competir oficialment, i les instal·lacions esportives del Ajuntament no compleixen la normativa de la federació balear de tennis.

Instàncies fetes per Duva:

Dia 15 de setembre del 2006, Duva adjunta factura original per un valor de 6.960€ corresponent a tres mesos, juny, juliol i agost del 2006. i recorden que hi ha una factura pendent per una valor de 13.920€ corresponent als mesos des de desembre del 2005 al maig del 2006.

Dia 27 de Novembre del 2008, Duva insta a l'Ajuntament que la deute pendent és de 67.855,00, es descompten els cànons d'explotació i concessió dels exercicis 2005, 2006, 2007, i 2008 els qual sumen 54.570,16 € quedant un saldo a favor de Duva de 13.284,84€. També adjunten factura proforma per un import de 32.480,00€ en concepte del lloguer de les pistes corresponents a 14 mesos.

Dia 19 d'abril del 2010, Duva adjunta factura proforma per un valor de 27.840,00 i aprofiten per recordar la deute pendent de 67.855,00€, a n'aquesta instància no fan referència als cànons, no se si s'han cobrat.


Dia 14 de maig del 2010 Duva insta i recorda a l'Ajuntament que al 2005 es va subscriure un contracte de lloguer de les pistes de tennis per un valor de 24.000€ més iva i que hi ha pendent les factures (son proforma) fins dia 30/11/2009 una deute de 95.695,00€. Els 24.000€ de lloguer no consonen amb la factura proforma presentada del exercici 2007!

Dia 30 de novembre del 2010 Duva insta a l'Ajuntament que els hi abonin les factures pendents (son factures proforma) des del 15/09/2006 al 30/11/2010 que fan un total de 124.015,00€ dels quals es descompten els cànons del exercici 2009 i 2010, 14.576,18 i 14.692,79 respectivament, la resta pendent és de 94.746,030€


Dia 16 de maig del 2011 Duva insta a l'ajuntament reclamant el cobrament del lloguer del 2007, no hi ha factura, un pressupost que puja 16.231,97

I la darrera instància del dia 28 de juliol del 2011 que demanen l'abonament de la deute i es signi el contracte del 2011.

Intentarem solucionar i regularitzar el més aviat possible aquesta situació





Comentaris (62)18-09-2011 12:50:59

Pepe, 18-09-2011 18:07:11

Bona informació Tomeu, la gent ha de saber el desastre de gestió que ha hagut a l'Ajuntament. Cal un pagament just del que s'ha utilitzat. També cal veure quan pot recuperar l'Ajuntament aquestes instal·lacions, pot ser una bona eina per negociar.

pep, 18-09-2011 18:48:22

NO HO ACAB D'ENTENDRE. CREUS QUE DUVA HAVIA DE CONTRUIR LES PISTES I PAGAR A L'AJUNTAMENT. ES EL QUE SUBJEREIXES?

Miquel Sánchez, 18-09-2011 19:10:27

Dues cosetes Tomeu, la primera és un tecnicisme, i és que les factures proforma no són vàlides com document per pagar, si has de conformar aquestes facturas els has d'ordenar fer com cal, recorda que des de juliol de 2010 l'IVA a pujat al 18% i la cuota mensual és de 2360 euros mensuals envers del 2320 euros pactats en teoria, dona igual si les rendes són de 2004, 2005 o 2006 ara haurem de pagar 40 euros mes per mes per no haver reclamat la factura com cal en temps i forma.
I la segona gràcies per "l'info".

Jo no soc de la Lliga, 19-09-2011 09:18:41

Primer, donar informació me pareix molt positiu i permet que les persones tenguem arguments per poder formar la nostra opinió. Segon, el que m´agradaria es que la donassis una mica mes aclarida, començes l´article diguent m´han dit, ho o saps o no ho saps, abans de parlar mira els contractes si hi son o no. Si no hi ha contractes tot el que ens contes no serveix de res. Finalment, feina no en fas, això ho veiem tots, però al manco dona la informació amb objectivitat i coneixement que per això te pagam.

Paco, 19-09-2011 09:57:23

este ultimo comentarista tiene razón, si quieres ver los contratos se los pides a duva, y si no te los traen, les desalojais por estar ocupando un terreno municipal

Tio Pepe, 19-09-2011 11:12:14

m'han dit que deien, que havien sentit a dir que una dona havia que l'hi havia dit una altra a dins el forn... (el Tio Pep se'n va a Muro. Sainete Mallorquí) Tomú això és ser politica de sainete!

Dolça Maulet, 19-09-2011 11:30:05

Tomeu, si no distingueixes entre donar informació i fer hipotesis....millor dedicat a una altra cosa.

Pixeris, 19-09-2011 12:22:34

Tomeu, hem pensava que eres mes democrata i que no borraves el comentaris que no t'agaradaven. Air vaig posar un comentaria en el que nomes t'informava de que en el 2005 i 2006 tant na Malena com en Tomeu formavan part de l'equip de govern i que ells posiblement et porian ajudar a aclarir les coses. Si no vols que et puguin contestar tanca el bloc.

Guillem Serra, 19-09-2011 17:42:52

Els propietaris de Duva te duen quatre factures i te acollones. Per què ni li demanes el tecnic municipal d´esports el que passa amb Duva? Per què no ho demanes el propi Club de Tennis? i si això es massa feina (parlant de tu això hi cap) demanali el batle Tomeu Cifre. Finalment si, així i tot, fos massa feina demanali a na Munareta. Ja està be d´excuses i posau-vos a fer feina!!

jo mateix, 19-09-2011 18:26:17

A mi tambe em va borrar el comentari.

ou, 20-09-2011 13:43:01

en pepe es un palmero que va perdent els papers

Un altre, 20-09-2011 15:45:09

Tomeu, aqui hi ha 2 coses diferemts:
1. Duva va guamyar un concurs sobre l'any 2002 per construir unes pistes , a canvi de fer la inversio i un canon, per un temps limitat i amb la condisio de la reversip a l'ajuntament una vegada acabat el peripde.
2.durant 2 anys, el temps de construccio de la nova escola i de les noves pistes l'ajuntament va arribar a l'acord b duva pwr utilitzar les pistes de tennis amb el club de rennis del moll, si paes amb el batle t'ho explicara, una vegada acabat el peripde de construccio el club havia d'anar a les pistes publiques, i aixi els hi va dir el regidor, pero el club li agrada mes les instalacions de duva ja que segons ells per organitzar campionats necessiten 3 pistes iguals, i per aixo no s'en varen anar, i perque segpns ells arribaren a un acord amb la direccio, que per cert ja no fa feina a duva. Els 2 anys que havia de pagar l'ajuntament es pressupostaren i li pots demanar a l'actual batle que era qui va fer els pressupostos

Un altre, 20-09-2011 15:45:11

Tomeu, aqui hi ha 2 coses diferemts:
1. Duva va guamyar un concurs sobre l'any 2002 per construir unes pistes , a canvi de fer la inversio i un canon, per un temps limitat i amb la condisio de la reversip a l'ajuntament una vegada acabat el peripde.
2.durant 2 anys, el temps de construccio de la nova escola i de les noves pistes l'ajuntament va arribar a l'acord b duva pwr utilitzar les pistes de tennis amb el club de rennis del moll, si paes amb el batle t'ho explicara, una vegada acabat el peripde de construccio el club havia d'anar a les pistes publiques, i aixi els hi va dir el regidor, pero el club li agrada mes les instalacions de duva ja que segons ells per organitzar campionats necessiten 3 pistes iguals, i per aixo no s'en varen anar, i perque segpns ells arribaren a un acord amb la direccio, que per cert ja no fa feina a duva. Els 2 anys que havia de pagar l'ajuntament es pressupostaren i li pots demanar a l'actual batle que era qui va fer els pressupostos

gero, 21-09-2011 15:16:41

Tomeu abans d'armar merder en temes passats. T'hauries d'assessorar amb na Malena i en en tomeu el batle. Que ja havien format part de l'equip de govern i tenen responsabilitats referents a n'aquest tema i t'ho podran explicar ben be.
Clar que sempre si no ho veus clar ho pots denunciar, no se pero el meu consell es que t'assasseoris en na Malena que té molta experiència.
per altra banda, enhorabona a l'ajuntament anterior per no pagar factures pro-forma. No es poden pagar

Xisco, 21-09-2011 21:11:40

Tomeu, que ets regidor!
No et posis a l'altura dels cotilles d'Alternativa fent rumorologia d'il·legalitats que mai s'han demostrat
Hi ha o no hi ha i el primer que hauries de fer es contestar al que et diuen i alhora informar-te de la ma del tècnic d'esports, del Batle, que ja havia ocupat càrrec durant els fets i de la teva cap de llista na Malena Estrany que portava educació i que el tema de les pistes hi anava vinculat

Xisco, 21-09-2011 21:18:41

M'han dit un que li havia dit que un amic seu havia vist en Richi Martin amb mermelada

capdarenacapdarena blog, 22-09-2011 07:27:28

Ja està clar que no tothom veu les coses de la mateixa manera, però jo em deman, com així ningú ha opinat sobre el preu del lloguer? o pensar de quina manera es gestionava els diners públics? De veres, que cert comentaris son al·lucinants, i no reconèixer la mala gestió és una irresponsabilitat, jo no podria viure amb aquest pes a sobre, ho he pensat més de dues vegades, per això, demanaria disculpes públicament i reconèixer els meus errors, desgraciadament no hem tingut cap equip de govern que sàpigues gestionar Pollença com cal, i ara estam pagant les conseqüències. Comentaris com els que feis no serveixen de res, son pobres de contingut i política "basura" que és lo que s'ha fet fins ara.
La lectura correcte sobre les pistes de Duva, es que hi ha un esborrany de contracte que no s'ha signat mai. El club de tennis entrena a Duva des del 2006, cinc anys que no s'ha pagat cap lloguer i cinc anys que no s'ha contestat cap instància. I aquesta vegada la no gestió del antic govern ha evitat no haver de pagar 2000€ mensuals per utilitzar 100 hores mensuals les pistes de tennis.
Per resposabilitat i sentit comú, intanterem arribar a un acord per pagar un preu just el lloguer de les pistes

Joan c, 22-09-2011 08:27:14

Es alucinant Tomeu. El desgavell era insuperable. Gràcies per la informació, sols esper que no te deixis intimidar i segueixis amb aquest bloc que tant de bo es fes extensible a la resta dels teus companys

Magdalena E., 22-09-2011 09:47:27

Estimat cap de nispr... Vull dir, d'arena.
Avui dematí he pogut llegir al bloc de CxI una carta d'en Michel que se contradiu totalment amb els disbarats que pregones al teu bloc.
Crec que si tens un min durant el dia d'avui (ja sabem que fas una feinada), o si tens un Mb amb Internet pots aprofitar l'anar al bater i així no perd temps, hauries de passar pel bloc i fer-hi una ullada.
Per cert, els comentaris alucinats quins són, els que has borrat?

Miquel López, 22-09-2011 12:45:27

Tomeu, soc un pare que dur el seu fill a clases de tennis al Club de Tennis del Port de Pollença. Per això me cobren. Vols dir que tu estàs dispost a pagar les instal.lacions a uns senyors que fan negoci. si això tu li dius gestionar correctement els diners públics, apaga.

Joan C, 22-09-2011 14:14:28

Sense tenir clar s'hi està justificat o no que és pagui el lloguer a Duva, pareix que hi ha gent que li sembla malament que els monitors cobrin per fer la seva feina, tambe cobram els monitors de les estades, o els monitors que fan les classes de manteniment. Una cosa no te res a veure amb l'altre.

Miquel López, 22-09-2011 15:38:39

El poliesportiu de Pollença també es paga els monitors de tennis i a mi me pareix molt be. El que fa feina que la cobri però el tanto, ho fan a unes instal.lacions públiques. L´ajuntament no els hi lloga unes pistes d´ús privat peruè facin el seu negoci. Fins on a d´arribar la col.laboració municipal?. A Pollença també sols hi ha dues pistes.

Xisco, 22-09-2011 16:29:37

Tomeu has ficat la pota. Llegeix la carta d'en mitcel al bloc de CxI.
Crec que ara si pots demanar disculpes FIERA!

Xisco, 22-09-2011 16:30:19

Aquí tens l'enllaç:
h
ttp://lapuntacxi.wordpress.com/2011/09/22/carta-oberta-del-regidor-miquel-ramon-a-al-regidor-desports-tomeu-fuster/#comment-227

Maria, 22-09-2011 17:14:03

Joan C. El que has de fer es LLEGIR. I no moure't per perjudicis

Josep C., 22-09-2011 18:12:50

Tomeu, el teu comportament es propi de un hooligan. Per ètica i dignitat presenta la dimisssió.

Xesc, 22-09-2011 19:59:09

Estic d'acord.
A un regidor al govern se li exigeix responsabilitat i serenitat i la teva actuació és de camicace i de republica bananera.
Hauries de dimitir

lluisa, 22-09-2011 22:47:40

Tomeu, REACCIONA!
Demana disculpes a nen Miquel i emana explicacions a na Malena

Buffff!, 22-09-2011 23:05:20

Bufff no m'enter de res... u dolents no eren ells... i tu u bo que passa aquí!

tcc, 22-09-2011 23:05:43

El meu fill juga a tennis, el problema es que si no tens 3 pistes no pot ser un club federat ni poder competir per equips. que passaria si els clubs de bàsquet del municipi només tinguesin una canasta per camp? i si els clubs de futbol només tinguesin mig camp i una porteria? el que han de fer es aconseguir unes instalacions esportives dignes d' un poble!!

Paco, 22-09-2011 23:11:38

es cierto, señor fuster, lo que me han dicho que han oido, de que usted ha borrado comentarios?

Miquel López, 23-09-2011 09:39:29

Qualsevol esport a Pollença hauria de poder ser practicat a les instal.lacions municipals. Per desgràcia això no es així. Amb el que vol fer el senyor Fuster es una actuació que suposarà un agraujant comparatiu. Tots els esportistes que practiquin qualsevol esport, que no es pugui fer a les instal.lacions municipals tendrà dret a llogar una pista o instal.lació privada i que la pagui l´ajuntament.

ramon, 23-09-2011 09:45:06

En temps de crisi no esteim per pagar instal·lacions privades.
O si a mi m'agrada practicar el Golf. L'ajuntament fara un camp de golf o en llogara un?
Sr. Fuster a veure si tocam amb els peus enterra. Com es nota que els guanya ben dolços mentres els altres pagam els impots!

Llorenç, 23-09-2011 16:43:07

I ara que tornaras a estar un temps sense piular? O només fins que tornis a ficar la pota?

Ll, 23-09-2011 18:36:34

Si sou tan bons i valents el que heu de fer es obrir el bloc pq vos puguin contestar

José A., 23-09-2011 22:58:58

desconozco la situación del tennis, pero una cosa esta clara, ¿alguien duda que TODOS los deportes del municipio no cuesta dinero a las arcas del ayuntamiento? El basquet de pollensa, sin contar lo que costó el pabellón -nunca lo sabremos, es como un minipalmaarena- ha de pagar un conserge, mantenimiento, aparte de la luz i agua. Los campos de futbol, poner el cespet, pagar el encargado, luz, agua, conostrucción del polideportivo.

maria, 24-09-2011 18:33:47

I pq el poble de Pollença ha de pagar les pistes de DUVA?
També pagara les de padel?
LLogarà el golf l'Ajuntament?
Pagara excursions d'alpinisme?
No se Tomeu, crec que la siyuació econòmica actual no esta per pijades noi per subvencionar a DUVA

Miquel López, 26-09-2011 18:28:53

Però com voleu que els de la Lliga obrin un bloc? no hi ha tempps per perdre, han de fer feina. Els blocs tan sols serveixen per compartir dubtes i posar excuses, o no ha quedat clar?

Paco, 27-09-2011 09:33:13

yo creo que con la que se le ha caido encima, despues de este articulo el chico abandona el blog
una lastima

(Anònim), 27-09-2011 17:00:45

Pot ser que en Tomeu ho faci be o malament pero almanco tots mos enteram del que fa, en miquel o millor dit en "michel" ( quin nom mes absurd ) no se sap res del que va fer.....

Francesc, 27-09-2011 17:48:12

Com opina l'anonim anterior estic d'acord,al menys ens enteram del que passa,tant bo com dolent.Al menys ho veus venir,pero abans era oscurantisme,i te trobaves amb elproblema quan ja estava fet o mes tard encara(i no ho dic pel darrer equip de govern,sino en general).
Pq no deis que farieu voltros,suggerencies.
Tomeu segueix amb el bloc,ja que com jo hi ha gent que l'interesa sabre totes aquestes coses.Ja mo possare en contacte amb tu ja que tenc qualque idea per l'area de joventut.

Francesc, 27-09-2011 17:50:59

quan he dit que esteia d'acord amb l'anonim,era referent al blog,no als comentaris damunt amb Michel.

Paco, 27-09-2011 23:10:37

no se como interpretar eso de que nos enteramos de lo que hace, porque solo nos dice algo cada 15 dias
es que no hace nada más?

Paco, 27-09-2011 23:13:27

conste que me pareció muy valiente por su parte lanzarse al ruedo mediático creando este blog, pero yo esperaba más, y los demás seguro que también
que ha hecho en lo referente a la piscina cubierta?
ya tiene los contratos de duva?
como estan las cosas en la cala?
y los jovenes?
y el funcionariado que no rinde?
y el embudo de la secretaría?
venga, Tomeu, si solo son cinco minutos al día

Miquel López, 28-09-2011 08:55:41

Això de que ens enteram de les coses, com a mínim, ho posaria en dubta. Estaria be que ens informa`s després d´haver-se informat. Evidentment a mi m´agradaria que donàs informació enlloc d´opinió i manifestació de dubtes. En quan a la participació, en la poca presència que te en el seu propi bloc, me sembla que es pot resumir en "tirar la pedra i amagar la ma".

Paco, 28-09-2011 09:54:51

vemos que mañana vuelven a ir los presupuestos al pleno, y el señor fuster sigue sin explicarnos los que conciernena sus areas de gestion

Tofol, 01-10-2011 11:02:59

On es el cap de fa...perdó darena?

Tofol, 01-10-2011 22:49:17

Lo millor d´aquest article son els comentaris inicials que varen fer en Pepe i en Miquel sánchez. Juntament amb el ridículs del senyor Inachitti son per enmarcar.

Sebastia, 02-10-2011 22:06:15

Que opines del ple dels pressuposts? O et vares avorrir tant que no en tens ni opinió?

Paco, 03-10-2011 09:16:35

han pasado dos semanas desde su ultimo articulo, sr. fuster, y no sabemos nada mas de usted
todavia esta buscando los contratos de duva?
se ha mirado los presupuestos que le atañen?
asistio al pleno de la corporacion?
que pasa con los funcionarios que no rinden?

Jaime de la Fuente, 03-10-2011 09:41:51

"La finalitat d´aquest blog és la de poder informar amb total transparència les gestions i tot el que succeix a les àrees d´esport, joventut i Cala Sant VicenÇ......." Me brollen les llàgrimes, estic estorat, per dignitat, com a mínim, canvia la justificació del blog. Si gestiones les teves àrees com aquest blog....esteim arreglats. ànim Tomeu, tú si que puedes!!

Magdalena E., 04-10-2011 08:42:22

Avui a sortit el sol, el diari ve ple de noticies negatives i en Tomeu Fuster segueis sense piular.

Paco, 04-10-2011 22:04:37

venga todos, haciendo la ola
TO-ME-U
TO-ME-U
...
nada, ni asi

Llorenç, 04-10-2011 23:04:27

Ola
TO-ME-U
TO-ME-U
A veure si es desperta!

Martín Jesús R., 05-10-2011 08:45:54

Avui ha tornat sortir el sol, la notícies dels diaris segueixen la mateixa tònica i en Tomeu, malgrat els ànims, segueix sense piular. Vull pensar que canviar el mon i pagar factures que no se deben es una tasca prou complicada.

Paco, 05-10-2011 10:35:39

TO-ME-U
TO-ME-U

Clint Esatwood, 05-10-2011 16:12:27

Cau el sol plomat, una tanca de fusta fa xieeeec, una bufada d'aire arrosega un matoll sec damunt la pols del desert, ... ni rastre d'en Tomeu. Ja deu ser a varis dies de cavall d'aquí.

Paco, 06-10-2011 09:19:47

ha vuelto a salir el sol y ...
nada
venga, vamos:
TO-ME-U
TO-ME-U

Paco, Tofol, Xisco, Ferna, 06-10-2011 17:10:57

A insultar que és gratis! Sr. Fuster li recomano implementar unes normes mínimes d'educació per poder comentar a aquest bloc, que de cada dia pareix més marca.com.
Fa por la de reprimits que hi ha per aquest poble. I que valents se senten per aqui!

Paco, 06-10-2011 20:45:23

eso, eso, que ponga unas normas, o que haga algo, es igual

Superman, 07-10-2011 11:24:34

Sí estaria be posar unes normes, però les sabria cumplir? on son els insults? on es la manca d´educació?. Avui seguin pendents de que el titular del seu blog l´utilitzi i, si pot ser, per informar que va ser el motiu que ens va dir que l´utilitzaria. Avui, encara, res de res.

Tenista, 10-10-2011 18:18:29

Ni una replica demostrant el contrari, ni una disculpa davant l'evidencia de les pistes del Duva... Tomeu de que vas?

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: